2013. március 8., péntek

3.

*Zayn*

Mikor kimondta Joey nevét hihetetlenül féltékeny lettem. Azt hittem hazudott és mégis van/volt pasija de mikor mondta, hogy meleg megnyugodtam. Amikor kiment a konyhába végig figyeltem a kecses járását ami teljesen lenyűgözőt. Olyan akár egy angyal. Igen Ő az én Angyalom. A nevetése csilingelő, a mosolya gyönyörű, a szeme csillogó.
-Haver minden oké?-vert hátba Louis mikor elment mögöttem
-Igen minden oké csak elgondolkodtam.
-Kyran?- mosolygott megértően Liam
-Igen rajta.- vigyorogtam
-Nagyon bejöhet ha azt sem vetted észre, hogy tükröt tettünk eléd.-nevetett Harry
-Tényleg nagyon tetszik.-pirultam el
-Baszki sógorok lesztek!-mutatott Niallra és rám Louis
-Erre nem is gondoltam.-ráncolta össze szemöldökét az ír haverunk
-Mire nem gondoltál?-jött be Kyra és ült le mellém, lábát bátyja ölébe tette fejét pedig vállamra
-Semmi húgica.-kacsintott felénk de mikor meglátta, hogy hol pihen a lány feje össze húzta a szemöldökét.-Na jó nekem ez már sok!-rázta meg a fejét
-Micsoda?-kérdezett rá a kisebbik Horan
-Ölelések, puszi és most meg ez.-mutatott felénk, majd lehajtotta a fejét.
-Jaj te bolond.-rázta meg a fejét.-Kedvelem Zaynt, mi van abba?
-Az, hogy úgy viselkedtek, mint akik együtt vannak!
-Nem viselkedünk úgy!-Vagy igen? - nézett a többiekre akik bólintottak- Oké mindegy. Amúgy azért van Zaynen a fejem, mert  kényelmes.-puszilta meg az arcom

*Kyra*

Még csak ma jöttem de Niall máris kombinál! Jó beismerem Zayn tényleg vonzó és helyes de akkor is csak most érkeztem pár órája. DE hiába, ha egyszerűen olyan érzéseket vált ki belőlem amiket még soha nem éreztem. Annyira a gondolataimba merültem, hogy fel se tűnt mikor maradtunk ketten Zaynnel
-Kyra?!-nézett rám félve
-Tessék?-mosolyogtam rá bíztatón
-Volna kedved eljönni holnap eljönni velem vacsorázni?
-Ez most egy...?-kérdeztem rá zavartan
-Egy randi ha benne vagy.-bólintott mosolyogva
-Benne.-pirultam el
-Komolyan? Csak, mert nem akarom, hogy azért gyere el mert nem akarsz megbántani.
-Nem! Én tényleg szeretnék veled randizni.
-Oké.- Puszilt meg- Menjünk aludni késő van!-húzott fel a kanapéról és szorosan egymás mellett mentünk a szobáinkba. Mivel a szobája az enyémmel szembe van csak ott álltunk meg.
-Hát akkor jó éjt Zayn!-adtamneki puszit miközbe megöleltem
-Szép álmokat Kyra!-viszonozta és mentünk aludni. Gyorsan megkerestem a pizsamámat és mentem fürdeni. A hajamat kontyba fogtam és belebújtam a pizsamámba és a benti ,,csizmámba,, és mentem a szobámba.
Amikor beléptem láttam, hogy üzenetem jött.
,,Nem tudok aludni. Te?,,- fogalmam sincs ki ez
,,Én se. De ki vagy?,,
,,Zayn :),,
,,Ó értem. Én se mivel eddig fürödtem :),,-feküdtem el az ágyon
,,Nekem ahhoz sincs erőm XD,,    
,,Lusta :P Várom a holnap estét :$,,
,,Nem is vagyok az :P Én is nagyon várom :$ Örülök, hogy elfogadtad :),,
,,Örülök, hogy elhívtál. Tényleg mért is?,,
,,Mert megszeretnélek ismerni. Tényleg hány éves is vagy?,,
,,Nőtől ilyet nem illik kérdezni :P Amúgy 17 és te?,,
,,Tudom csak érdekelt :)  20,, - ekkor kinyitottam az ajtómat és lementem a konyhába csinálni egy kis kakaót. Épp a tejet tettem be melegedni mikor megéreztem, hogy valaki figyel. Megfordultam és a bátyámat pillantottam meg.
-Hát te?-mosolyogtam rá
-Éhes vagyok.-mászott be a hűtőbe- És te?   
-Csinálom az esti kakaómat.-kezdtem el kutyulni a finom italt
-Még mindig nem tudsz nélküle aludni?
-Ez már megmarad-ittam bele
-Nem akarom elhinni, hogy felnőttél.-rázta meg a fejét szomorúan
-Nialler.-bújtam hozzá-Lehet, hogy már nem vagyok picihúgica de mindig szükségem lesz RÁD! A kedvenc bátyusomra.
-Szeretlek húgi!
-Én is téged Niall. Na menjünk lefeküdni.-tettem a mosatlant a mosogatóba. Neki a szobája a másik irányba van így a lépcső tetején jó éjt kívántunk egymásnak. Közbe jött 2 SMS-em Zayntől.
,,Mikor van a szülinapod?,,
,,Itt hagytál? :(,,
,,Július 3. A konyhába voltam. ÉS neked? Most már aludjunk 23 óra van. Jó éjt :),,
,,Látszik, hogy Horan lány vagy XD Január 12. Rendben szép álmokat.,, -ezt követően betettem az altatózeném ami meditációs zenét takar. % perc múlva már aludtam is

                                                                          -Másnap- 

Reggel egy hatalmas puffanásra keltem.  Egyből kiugrottam az ágyból és téptem fel az ajtóm. Amikor kinyitottam Zayn volt elterülve a folyosón.
-Jézusom Zayn! Jól vagy?-segítettem fel.
-Persze csak útban volt a lábam.-nevetett fel zavartan
-Megesik. Amúgy jó reggelt!
-Neked is és köszi. 
-Semmiség. Gyere csinálok kaját meg kávét.
-Segítek -indultunk el mosolyogva. Felragtuk a kávét és csináltunk amerikai palacsintát, pirítóst és rántottát valamint egy kis gyümölcsöt,lekvárt és teát tettünk ki. Mire végeztünk mindenki lejött az illatokra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése