2013. március 3., vasárnap

2.

*Niall*

-Szerintetek bejön Zaynnek a húgom?-vonom fel a szemöldököm
-Tuti.-vigyorog Hazza- Bár tényleg jó csaj.-cukkol
-Szemed is leveszed róla!-  nevetek fel persze tudom, hogy nem bántaná meg. Zaynnel meg majd beszélek, hogy mi is van

*Zayn*

NEm hiszem el, hogy nincs tisztában Kyra a kinézetével! Már akkor szép volt, mikor szemüveges és fogszabályzós volt.
-Hahó! Föld hívja Zayn-t!-mosolygott. Basszus ennyire elmerültem volna az arcának tanulmányozásában?
-Tessék? Figyelek!-ráztam meg a fejem mire alig hallhatóan felkuncogott
-Elbambultál. Azt kérdeztem, hogy segítesz- e kipakolni vagy lemész?
-Bocsi pakolásban nem vagyok jó.-húztam el a szám
-Oké!-állt fel és lépett a bőröndjéhez
-Azért maradhatok?-kérdeztem elpirulva
-Persze.-mosolygott  rám kinézve a szekrényből- Csak azt hittem a srácokkal akarsz lenni.
-A nap majdnem minden percében együtt vagyunk.
-Oké. Amúgy van barátnőd?
-Nincs. Megcsalt valami táncossal!
-Jaj sajnálom!-fordult meg és elkezdett magyarázkodni, hogy mindig ilyen hülye kérdései vannak
-Hé!-nevettem fel mikor tizedjére kért bocsánatot-Semmi baj.-mentem oda hozzá és pusziltam meg a homlokát
-Biztos?
-Teljesen. Na hagylak pakolni.-léptem, ki a szobából mosolyogva a szobából

*Kyra*

Annyira egy barom vagyok! Ha tudtam volna, hogy ez történt rá se kérdezek! Hogy ne gondolja ilyenek re Bekapcsoltam a telefonomon Kelly Clarkson-Stronger című számát. Így dúdolva és táncolva pakolásztam. Amikor vége lett jött a Maroon 5- One More Night. 10 perc alatt sikerült kipakolni a ruháimat. A sminkem és a neszeszerem maradhatott a táskájában is.  Elfáradtam az út alatt és ahogy voltam bedőltem az ágyba és elaludtam.

*Zayn*

Ahogy leértem a srácok egyből felém kapták a fejüket és Niall egyből nekem esett.
-Bejön a húgom igaz?-kérdezte mosolyogva mégis szigorúan
-Hát azt hiszem, hogy igen-hajtottam le a fejem mire oda állt elém
-3 dolgot kérek. 1. Ne használd ki, 2. Ne bántsd meg és a 3. -itt elmosolyodott- Ha már ott fog tartani a dolog teljes szívedből szeresd
-Ezeket megígérhetem.-viszonoztam a mosolyát, majd visszamentem Kyrahoz aki nyugtalanul aludt

*Kyra*

Futok Menekülök. Menekülök egy férfi elől. De elő lép mögülem és rám vigyorog
-Gyere Cica játszunk egy kicsit!-vont magához és száját a nyakara tapasztotta a felsőmet pedig elkezdte rólam letépni és ekkor felébredtem. Mikor kinyitom a szemem Zayn aggódó arcát pillantom meg. Egyből átkaroltam a nyakát és arcom a gödrébe fúrtam, ebben a pillanatban eltört a mécses. Zayn nyugtató szavakat súgott a fülembe mi közbe a hátam simogatta.
-Olyan valóságos volt.
-Mit álmodtál?
-Volt egy férfi és megakart erő...-nem tudom kimondani
-Értem de már vége és csak egy álom volt.
-Tudom de akkor is. Félek!-sírtam el magam megint
-Sss-húzott az ölébe és elkezdett ringatni mint egy kisgyermeket
-Lemegyünk?-töröltem meg a szemem
-Lemehetünk-mosolygot. Mikor leértünk mindenki perverzül vigyorgott.
-Zayn ejnye. Most jött és egyből kisajátítod?!-vigyorgott Louis
-Ez az! Pedig lennének terveim vele.-kacsintott rám Harry, nekem pedig könnyes lett a szemem
-Hazza ezt nagyon nem kellett volna- ölelt magához Zayn én pedig mellkasába fúrtam a fejem
-Jól vagyok- húzódtam el mosolyogva hisz az illata megnyugtatott.
-Ezt nem értem.-vonta fel szemöldökét a bátyám
-Mindegy. Inkább meséljetek.- ültem le mellé mellém pedig Zayn
-Csak olvass el pár pletykalapot. - vonták meg a vállukat
-Inkább te mesélj!-mosolygott rám Liam
- Hát oké! Kb. fél éve dolgoztam egy kávézóba, hogy gyűjtsek a művészeti sulira
-Milyen szak?-nézett rám nagy szemekkel Niall
-Rajz. Egy barátnőm bátorított, hogy van hozzá tehetségem de sajnos nem beszélünk már, mert én a lúzerek táborát erősítem és ő bekerült a népszerűk közé így egyedül maradtam
-A Népszerűség fontosabb neki mint egy igaz barátnő?-nézett érdekesen Harry
-Úgy tűnik de nem izgat mert így ismertem meg Joey-t-vontam vállat mosolyogva
-Állj! Akkor van, vagy volt pasid?-kérdezett rá Niall mire elnevettem magam
-Nem. Aszzem ti jobban bejönnétek neki mint én mert meleg-nevettem még mindig- Na de mindegy is. Azóta ő a lelki támaszom. Mint Spongyabobnak Partick-erre a hasonlatra elnevették magukat- De belőlem elég ennyi-mentem a konyhába inni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése